teisipäev, 14. märts 2017

TEINE NÄDAL

Ongi märkamatult saanud läbi teine nädal minu jaoks!
Tegelikult kui aus olla siis ma tunnen, et ma pole piisavalt korralikult sellel nädalal trenni teinud, ma suudaks rohkem,  ja ma tahaks rohkem, aga vahepeal lihtsalt pole aega!

Esmaspäev :   jõusaal (jalg)
Teisipäev:      12 km. kõndimist
Kolmapäev:   jõusaal ( selg, biitseps, kõht)
Neljap:           8 km. kõndimist, jõusaal (jalg), 200m ujumist
Reede:            jõusaal (õlg, triipseps)
Laup:             puhkus
Pühap:            puhkus

Harjutan ka praegu ennast  vett jooma 1,5-2 L päevas



Näiteks siin on mõned pildid minu hommikusöökidest!





Kuna nädalavahetus läks kiiresti, sest mu väike preili käib võistlustantsus ja neid võistlusi tuleb ikka omajagu läbi käia, ettevalmistus nendeks võttis terve laupäevase päeva!'



Seega laupäevane toitumine oli täiesti ebaregulaarne, hommikusöök oli korralik, aga lõuna , vahepala ja õhtusöök läksid käest ära, mitte et ma oleks rämpsu sisse söönud, vaid just kellaajad olid paigast ära  ja toidud olid  mitte just toitvad! 


Aga muidu on mul kõik hästi, meel on rõõmus,  ja motivatsiooni jagub!














Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar