neljapäev, 9. märts 2017

Naistepäev



No on ikka tore  päev see  8 märts, eksole!  Naistepäev on kuidagi erilise suure tähelepanu saanud, isegi tänase päeva sünnipäevalapsed ei saa nii palju tähelepanu, kui naised tänasel naistepäeval!

Täna  hommikul üllatas mind   mu abikaasa 50 ilusa pika roosiga.
Mu pisike 2 aastane mees tõi mulle samuti lille, tema on küll kõige armsam mees keda minu silmad eales näinud on!



   
    Kuna ma töötan meeste kollektiivis siis tööle jõudes ootasid ka siin mind meeldivad üllatused.
 Sain palju ilusaid lilli,  sõime kooki ja kingiti  šokolaadi, millest viimased peavad ära sööma nad ise!
 
 Aga kuna peab ikka kavas püsima ja trenni ei tohi unustada, siis tänane trenn ootas mind sellises väikeses ruumis. Siin sain kõik oma kavas vajalikud harjutused tehtud.
                                                   Täna oli- selg/biitseps/ kõht

ILUSAT PÄEVA!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar